سرکوب نیازها و خواسته ها

سرکوب نیازها و خواسته ها

وقتی خواسته ها و نیازهای خود را مطالبه نمی کنید و بعبارتی نیازهایتان را سرکوب می کنید دچار مشکلاتی می شوید ؛

  1. وقتی نیازها و خواسته هایتان را مطالبه نمی کنید ، از آن ها محروم می مانید و سطح خشم ، انزجار و عصبانیت انباشته شده در شما افزایش می یابد .
  2. وقتی خود را مستحق رسیدن به خواسته ها و نیازهایتان نمی دانید و یا آن ها را سرکوب می کنید و یا انتظار ندارید کسی آن ها را برایتان برآورده سازد ، چنان احساس محرومیت می کنید و از زمین و زمان منزجر می شوید که خشم خود را سر این و آن خالی می کنید .
  3. از پیامدهای دیگر مطالبه نکردن خواسته ها و نیازها آن است که خود را از هرگونه عشق و محبت و توجه محروم می نمایید و به لحاظ روحی ، عاطفی ، فیزیکی و جسمانی و حتی جنسی ، احساس تهی بودن ، پوچی و بی رمقی می کنید .
  4. وقتی خود را در تشنگی و محرومیت نگه می دارید و هرگونه عشق و محبت و توجه را از خود دریغ می کنید ممکن است چنان احساس کمبود و خالی بودن کنید که به دنبال عشق و محبت و توجه سرتان را در جهت های نامناسب بگردانید .

روابط نامشروع به این دلیل شکل می گیرند که بسیاری از زن ها و مردها در روابط خود احساس محرومیت ، تشنگی و بی توجهی می کنند . هنگامی که احساس می کنید عشق ، محبت ، مهربانی و توجه کافی دریافت نمی کنید به سمت دیگران کشیده می شوید . پس احساساتتان را با همسرتان در میان بگذارید و از او نیز بخواهید همین کار را انجام دهد .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .