چه چیزهایی را منجمد کنیم

چه چیزهایی را منجمد کنیم

در بخش یخچال و فریزر های سوپر مارکت های بزرگ قدم بزنید تا ببینید چه اقلامی را می توانید منجمد کنید . اگر می توان غذایی را که خانواده شما دوست دارد ، منجمد کرد ، دفعه بعد که غذای مورد نظر را درست کردید ، آن را به دقت بسته بندی و منجمد کنید . آن را یک هفته در فریزر بگذارید ، بعد بیرون بیاورید و گرمش کنید . ببینید آیا خواسته های شما را برآورده می کند یا نه . اگر غذاها را درست منجمد نمی کنید ، بهتر است اصلا آن ها را منجمد نکنید . در زیر اقلامی که باید با آن ها محتاطانه رفتار کنید ، آورده شده است .

  • اجزای سس مایونز ، خامه و پنیر خامه ای در طی فرآیند منجمد شدن و آب شدن ، تجزیه می شوند . اگر از آن ها در ترکیب غذاها یا سس ها استفاده شود ، کارایی شان بیشتر می گردد ، مثل سادلاد الویه .
  • سیب زمینی و ماکارانی هم نرم و شل می شوند . آن ها را می توان به خوبی منجمد کرد ، اما باید به خاطر داشته باشید که نباید آن ها را قبل از منجمد کردن خیلی بپزید .
  • پنیرهای پارمزان (پارمسان) در طی فرآیند منجمد سازی بافت خود را از دست می دهند اما می توان قبل از منجمد کردن آن ها را رنده کرد تا به خوبی منجمد شوند .
  • سالاد و سبزیجات را منجمد نکنید . اما متاسفانه خیلی از افراد را می بینیم که سالادهای حاضری را از فروشگاه ها با قیمت خوب خریداری می کنند و آن ها را منجمد می کنند .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .