چند اشتباه دختران در انتخاب همسر

چند اشتباه دختران در انتخاب همسر

معمولا دختر خانم ها برای ازدواج بسیار ظریف تر و دقیق تر از آقا پسرها عمل می کنند . تمامی خصوصیات همسر آینده خود را در ذهن دارند . ولی باید گفت این کار اشتباه است .دخترخانم ها به هنگام ازدواج معمولا مواردی را در نظر دارند که در انتخاب و نتیجه ازدواج شان ممکن است به رضایت واقعی دست پیدا نکنند .

  • اشتباهاتی که دختران در انتخاب همسر مرتکب می شوند .
  1. مرد ایده آل زندگی خود را مانند ستاره های سینما تصور نکنید زیرا آنها متعلق به فیلم و سینما هستند و زندگی واقعی چیز دیگریست .
  2. مقایسه همیشه کار را خراب می کند . اگر دائم خواستگارها را با هم یا با سایر افرادی که اطرافتان هستند و مورد تایید شما قرار گرفته اند ، مقایسه کنید ، مطمئنا نمی توانید تصمیم درستی بگیرید .
  3. بعضی دختر خانم ها که تحصیل و شغل مناسبی دارند ، فکر می کنند به دلیل رفع نیاز مالی می توانند از موضع بالا صحبت کنند و به کمک یک مرد احتیاج ندارند . این دختر خانم ها با این طرز تفکر سد بزرگی مقابل خودشان ایجاد می کنند و نمی توانند درست انتخاب کنند ، چون مدام دیگران را از خود می رنجانند .
  4. بعضی ها به خودشان اجازه نمی دهند کسی را دوست داشته باشند و این مساله برایشان مشکل ایجاد می کند .
  5. گاهی بعضی دختر خانم ها اعتماد به نفس پایینی دارند و فکر می کنند پر از اشکال هستند و مورد تایید دیگران قرار نمی گیرند ، در حالی که اگر به نکات مثبت خودشان توجه کنند ، از خیلی ها بهتر به نظر می رسند .
  6. در مواردی ، دختر خانم ها انتظار دارند فورا عشق و علاقه شدید و رویایی بین آنها و همسر آینده شان به وجود بیاید و به عبارتی طرف مقابل فورا یک دل نه صد دل عاشقشان بشود . وقتی چنین توقعی دارند و اتفاق نمی افتد ، فورا دلسرد شده ، عقب می کشند .
  7. اگر تا یک سنی ازدواج نکرده اید و حالا فکر می کنید دیر شده و دیگران شما را زیر ذره بین قرار داده اند و بعد فقط به همین دلیل ، فورا به یک خواستگار بله می گویید ، اشتباه می کنید .
  8. تمرکز روی نکات منفی خطای بزرگی است . یادتان باشد اگر به هر دلیلی درباره مردها احساسات منفی در شما وجود داشته ، آنها را کنار بگذارید و با دیدگاه مثبت ، انتخابی مناسب داشته باشید .
  9. اگر از آن دسته آدم هایی هستید که دو دستی به غم و غصه یا گذشته چسبیده اید ، اشتباه می کنید . اگر به هر دلیل موقعیت هایی را در گذشته از دست داده اید ، دیگر به آن فکر نکنید .
  10. ایثار و فداکاری بیش از حد ، به دیگران بیش از خود فکر کردن و نیاز دیگران را به خود مقدم دانستن اشتباه بزرگی است که بعضی دخترها مرتکب می شوند . اگر به هر دلیل بار مسئولیتی به دوش شماست قبول ، اما باید اول به خودتان ، نیازهایتان و آینده شخصی تان فکر کنید و موقعیت ها را از دست ندهید .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .