خصوصیات یک مرد واقعی

خصوصیات یک مرد واقعی

مرد واقعی در زندگی شخصی و مشترک مردی است که بتواند از نظر همسرش و دیگران جذاب باشد . اما جذاب بودن همه ماجرا نیست ویژگی های مختلفی می تواند یک مرد را به مرد زندگی و ایده آل تبدیل کند . مرد واقعی همان مردی است که وقتی دیگران به او نگاه می کنند ، انگیزه می گیرند و خیلی وقت ها هم نگاهشان با کمی حسادت همراه است . او همان مردی است که خانم ها به دنبالش هستند . این مرد بدون اینکه بخواهد ، در هر جمعی مرکز توجه است . اما همین مرد باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟ چطور در مقابل دیدگان همسرش جذاب به نظر برسد ؟

پژوهشگران در یک بررسی معتبر ، با 709 زن و مرد بالغ تماس تلفنی برقرار کردند و از آنها پرسیدند : “به نظر شما ، یک مرد واقعی باید چه خصوصیاتی داشته باشد ؟” . یافته های این پژوهش بسیار جالب بود . بیشتر افراد مورد بررسی ، روی دو موضوع اساسی اتفاق نظر داشتند . 98 درصد آنان ویژگی “انسان دوستی” و حدود دو سوم آنها ، “کمک کردن در امور منزل” را در اولویت می دانستند ! نظر آنها درباره دیگر ویژگی ها تفاوتی چشمگیر را نشان می داد ، برای مثال ؛

  • 82 درصد مردان اظهار می کردند که باید زیاد ورزش کنند تا در نظر همسرانشان زیبا و جذاب باشند ، این در حالی بود که فقط 72 درصد زنان روی ورزش کردن همسرشان حساسیت داشتند .
  • حدود 73 درصد مردان اظهار می کردند که یک مرد واقعی باید از نظر جنسی نیرومند باشد .
  • حدود 68 درصد زنان اظهار می داشتند مرد باید بتواند شکم خانواده اش را سیر کرده و معاش آنان را تامین کنند .
  • 64 درصد مردان نگران بودند مبادا چاق شوند و در نتیجه از چشم همسر خود بیافتند ، این در حالی بود که 55 درصد زنان هم همین نگرانی را داشتند .
  • 55 درصد مردان و 41 درصد زنان به عضله ای بودن اندام مردان اهمیت می دادند اما 59 درصد زنان از چنین اندامی بیزار بودند !
  • حدود 80 درصد مردان تمایل داشتند با همسرشان به خرید بروند و 20 درصد مردان خرید کردن را دوست نداشتند و ترجیح می دادند همسرشان این وظیفه را برعهده بگیرد ، اما 59 درصد زنان ترجیح می دادند با شوهرشان به خرید بروند .
  • یک مرد واقعی باید از هر نظر به فکر همسرش باشد ، برای او وقت بگذارد و به او خدمت کند . این مورد را 68 درصد مردان هم تصدیق کردند ، در صورتی که زنان ، این شخصیت نگران و در خدمت زن بودن را تایید و تصدیق نکردند و فقط 31 درصد آنان این مورد را عنوان کرده و 69 درصد آن را به طور کلی رد کردند .
  • داشتن کار مناسب و تحصیلات عالیه را 61 درصد از مردان و 44 درصد از زنان مطرح کردند . به نظر می رسد این دو مورد برای مردان مهمتر از زنان است و زنان به بیکاری مردانشان یا نداشتن تحصیلات عالیه همسرشان کمتر اهمیت می دهند .
  • شرافت و انسان دوستی مردان ، برای 55 درصد مردان و 98 درصد زنان ، از اهمیت بیشتری برخوردار است .
  • حدود 59 درصد مردان ، زنان را موجوداتی بد عادت می دانند که دوست دارند فقط به شوهرانشان تکیه کنند و توقع دارند که مردان مدام برای آنها هدایای گرانقیمت بخرند اما زنان این مورد را کاملا رد کرده و معتقدند موجوداتی پر توقع نیستند . فقط 15 درصد زنان خیلی جوان ادعا می کردند که انتظار دارند همسرشان هدایای گرانقیمت برایشان بخرد تا او را مردی واقعی بدانند !
  • زنان روی این ویژگی مردانه تاکید داشتند که باید استعداد فنی و تکنیکی داشته باشند . حدود 78 درصد زنان بر این مسئله تاکید داشتند ، در حالی که 65 درصد مردان آن را تصدیق کردند .
  • 78 درصد زنان معتقد بودند که مرد واقعی باید بچه دوست باشد و دارای فرزند شود . حدود 70 درصد مردان هم این مسئله را تصدیق کردند .

پس به طور کلی می توان گفت یک مرد واقعی هم باید در کارهای خانه به زنش کمک کند و هم باید به بچه دار شدن علاقه داشته باشد و اگر دارای فرزند شد ، او را دوست بدارد و به خوبی پرورش دهد و در امر تعلیم و تربیت او کوشا باشد . در واقع یک مرد واقعی باید یک پدر واقعی هم باشد . از طرفی ، باید در یک زمینه خاص مهارت داشته باشد و درآمدش از هزینه هایش بیشتر باشد و سعی کند زندگی را بچرخاند . اگر یک حساب بانکی عالی هم داشته باشد ، چه بهتر ! انسان دوستی و کودک دوست بودن ، در اولویت خواسته های زنان و مردان قرار داشت . منظور از انسان دوست همان زن دوست است یعنی اول همسرش را دوست بدارد و بعد فرزندانش را و بعد دارای مهارت فنی باشد .

گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .