راه و رسم هدیه دادن به همسر

راه و رسم هدیه دادن به همسر

هدیه دادن باعث شادی و برقراری ارتباط دوستانه و صمیمی می شود . هیچ کس در درستی این جمله شک ندارد ؛ ولی دقت در هدیه دادن مهمتر است . مثلاً اگر مردی ندانسته هدیه ای برای همسرش بخرد که مطابق سلیقه اش نباشد ممکن است جر و بحث بیهوده ای راه بیافتد . اما دانستن جواب چند پرسش مهم و نه چندان دشوار از بروز دلخوری و رنجش جلوگیری می کند .

  • فکر کنید و ببینید چه چیزی برای همسرتان مهم است . روز تولد ، سالگرد ازدواج و اعیاد زمان هایی هستند که اگر بی توجهی کنید و به خاطر نداشته باشید که برای همسرتان هدیه بخرید باعث ناراحتی وی می شود .
  • آنچه برای او مهم است به او هدیه دهید ، نه چیزی که برای خودتان مهم است . مثلاً همسرتان از بافتنی و بافتن نفرت دارد و اصلاً بلد نیست ، در حالی که شما روز تولد او مجموعه ای بی نظیر از کتاب ها و فیلم های آموزش بافتنی با انواع و اقسام لوازم برایش بخرید ، زیرا خودتان دوست دارید لباس های دست باف همسرتان را بپوشید . مطمئن باشید که او بیشتر از بافتنی متنفر خواهد شد .
  • به دنبال هدیه ای ماندگار باشید . مثلاً وقتی که دو نفری برای خرید می روید ، دقت کنید او بیشتر به چه چیز هایی اشاره می کند و یا نگاهشان می کند . همچنین پیاده روی های دو نفره ، درددل های صمیمانه ، سخنان دلگرم کننده و مهربانی های همیشگی هدایایی هستند که نباید نادیده گرفته شوند .
  • به حواشی دقت کنید . آقایانی که اقدام به خرید هدیه برای همسر خود می کنند ، گاهی از اوقات به حواشی هدیه توجه کافی نمی کنند . بطور مثال انتخاب پوشش کادو یا جعبه ی مخصوص هدیه ، این موارد از دید تیزبین خانم ها هیچ گاه دور نمی ماند .

 گردآوری توسط عقدونه .

عقدونه بزرگترین بانک اطلاعاتی مجموعه های تشریفاتی مشهد .
بهترین تالار در مشهد و تالار عروسی در مشهد ، زیباترین باغ تالار در مشهد ، مجلل ترین هتل تالار در مشهد ، با شکوه ترین باغسرا در مشهد و همچنین حرفه ای ترین آتلیه در مشهد را از ما بخواهید .
عقدونه برندی نو با ایده های متفاوت .